- Przed śniadaniem
- 6:00-8:15 – wspólna zabawa dzieci z różnych grup wiekowych z udziałem nauczycielki, indywidualna realizacja zaległych zadań edukacyjnych, dodatkowe działania dla dzieci z deficytami i dla dzieci zdolnych, stymulowanie nastawienia poznawczego( we wszystkich aspektach) na realizację zadań edukacyjnych, czynności samoobsługowe, zestawy zabaw ruchowych ze śpiewem
- 8:15-8:30 – śniadanie
- Po śniadaniu
- 8:30-10:00 – realizacja zadań edukacyjnych, zajęcia w grupach zgodnie z zainteresowaniami, potrzebami, możliwościami dzieci,
- 10:00 – II śniadanie
- 10:15-11:45 – zabawy i zajęcia o charakterze zabawowym z udziałem nauczycielek w sali zabaw lub w ogrodzie
- 11:45 II danie obiadowe 13:45 zupa
- Po obiedzie
- 12:00- odpoczynek, czas relaksu, relaksacja – opowiadanie lub czytanie przez nauczyciela baśni, bajek, opowiadań, elementy muzykoterapii lub słuchanie utworów muzycznych, działalność dzieci- warsztaty tańca, sztuk plastycznych, bajek,
- 14.30 podwieczorek
- Po podwieczorku
- 14:30-17:00 wspólne zabawy dzieci zgodne z zainteresowaniami ( ruchowe przy muzyce, śpiewie w sali lub na powietrzu), podsumowanie dnia, rozmowa na temat przeżyć zgromadzonych w ciągu całego dnia i zamierzeń na przyszłe dni